Munte si Sinaia Forever

Am ajuns acasa, in sfarsit…vineri si sambata, nu stiu cand au venit si cand au trecut. Daca joi am mers vreo 50 km prin Bucegi, nici vineri nu am reusit sa ma abtin de la vreo 35 km. Pentru o stampila ce trebuia pusa pe un act, l-am cautat pe un zevzec dintr-un loc in altul…iar sambata nu mai zic cat am mers. Oricum in trei zile am depasit 100 km in teren montan.

Si ajung eu aseara acasa, cu gandul la o baie, niste struguri reci, dulciuri…de joi m-am capatuit cu o raceala serioasa, care ma enerveaza 🙂 Dar nu am ajuns bine ca suna telefonul, cineva, o persoana: „nu vii la festival, canta Stefan Banica, Vama Veche, vin eu si te iau…”

Asa ca adio baie, struguri, relaxare 🙂 urma pregatirea pentru frig, stat in picioare ore bune in fata unei scene, exact ce nu imi place. Dar canta Banica :))) „Iti place Banica, nu?” „Cum sa nu-mi placa, e ce imi doresc!” „Vorbesti serios?” „E preferatul meu.” „Ma, tu minti si zici doar asa.” ” De aia nu mai pot eu de Banica”. Asa a fost in mare dialogul. Apoi dupa ce am mai fixat locul de intalnire, si dupa discutii ca e coloana de masini intre orase, ca va trebui sa parcam hat-departe de locul festivalului fiind blocat accesul spre centrul Sinaiei…am reusit sa ma urnesc cu greu de acasa.

Iata-ne ajunsi, nimic diferit de ce imi inchipuiam, mai si ploua usor. Dupa vreo ora de stat in picioare, cate un tremurat ma mai scutura 🙂 nu stiu ce cantau, cine canta, mai schimbam o vorba atat cat se auzea cu un amic, priveam la oameni…

Apoi dupa o vreme am plecat, nu am vazut niciun Banica, daca incepea sa cante omul asta sigur il tinea vreo ora. In masina, fiind mai cald, a inceput sa-mi curga nasul. „Ai racit!” „Doar nu crezi ca am racit acum, in cateva ore!” Pana la urma m-a convins sa iau niste Nurofen, cred ca Nurofen era, si dupa vreun an de zile am luat o pastila. De regula nu prea iau pastile…baie, ceaiuri, somn si indicatia ca azi sa nu ies afara din casa. Din pacate, trebuie sa ajung la o cabana, si nu stiu daca pot sa respect indicatiile, nu ma vad prin casa toata ziua 🙂

Poze de vineri. Joi am coborat prin valea asta, vineri am urcat-o…

In doua saptamani, o sa mergem la o stana, mai multi, sa facem noi bulz, diverse…dar nu la stana asta ca este paraginita 🙂

Valea Superioara a Ialomitei

Si poze de ieri:

Din Sinaia pana la Cota 2000 cu telecabina apoi pe jos prin Valea Dorului

Prin padurea Oboarele erau destule ciuperci. Cum prietenul nostru bucatarul era cu noi si el fiind un pasionat de ciuperci ne-am oprit sa-i strangem. Toti, adica 5-6 persoane i-am umplut o sacosa 🙂

Cabana si lacul Bolboci

Preturi la cazare  cabana Bolboci

Intr-o zona cu peisaj selenar vezi tot felul de chestii. Bunaoara, Micutzul morocanos a vazut bani pierduti…

La punctul panoramic, am gasit si o „scrumiera” ciudata :))) Bine ca nu le arunca in vale…sa duca si ei un recipient metalic…nu s-a gandit nimeni, la fel ca si cu indicatorul rupt din poza de mai sus. E rupt de peste un an de zile si nu le-a trecut prin minte sa-l schimbe.

Viitorul camping Zanoaga. Berbecii ce lucreaza aici trec cu masinile prin apa in continuare…o vreme au ocolit pe langa niste ruine, s-au plictisit probabil, si cum legea este doar pentru turisti…

Dunga aceea de pe mijlocul drumului arata ca noul DJ 713 nu a fost decat o dovada de amatorism pe banii cetatenilor, pe sub drum s-a infiltrat apa si asfaltul s-a lasat… Imaginati-va ca pe marginea drumului langa versant nu este rigola ci doar spatiu betonat. Teoretic pe acolo trebuie sa se scurga apele pluviale, practic iarna, pe versant, si vorbesc de alte zone ale drumului neimpadurite pe margine, sta zapada de 50 cm minim. La o temperatura ridicata se va topi si va curge pe drum. Seara va ingheta apa pe drum si sa vezi patinoar a doua zi. Mai mult de atat, nu exista niciun fel de parapeti pe marginea drumului, dincolo de care sunt vagauni de sute de metri.

Aici au invatat cifrele…cei care au lucrat la drum. Pana la 15..sper sa nu-i doara capul de atata carte

Ploaie peste Valea Prahovei

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

1. …pe 6 octombrie plec din tara pentru cateva luni; dar am sa continui sa raman aproape de Bucegi – datorita dumitale!

Apreciază

1. Saru’mana si calatorie placuta. Sper sa fie totul asa cum va doriti in aceste luni. Multumesc, o sa incerc sa redau cat mai bine…Bucegii :))) Deocamdata astazi nu am plecat nicaieri, adica pe munte, nu am reusit :))) Numai bine d-na Ana!

2. Camelia spune:

Ţi-a fost dat să mergi pe calea isprăvilor, bag de seamă…şi au cam fost destule, dar se pare că nici măcar vremea hapsână nu a fost respinsă cu ostilitate; tot ai fost în stare de a o îndura cu stoicism şi cu un prefăcut entuziasm…în ceea ce privea menestrelul… Elvis-ul plaiului mioritic, dar se pare că nu ai avut parte de cântecul lui întru regal…mi-a plăcut ceea ce ai spus că ţi-a „rămas” ca opţiune, altceva neatrăgându-te în vreun fel… şi anume că „ai privit la oameni”…ca şi cum ţi-ai fi sprijinit uitatul pe întâmplarea dumirită a gesturilor altora, a expresiei chipurilor.
    Îmi plac construcţiile tale narative, Adrian…şi ceea ce le generează.
    Povesteşte-ni-te!

Apreciază

1. Ce puteam face? Nu-mi place sa stric bucuria unor persoane…pana la urma am zis ca 2-3 ore mai rezist eu :))) Deci mi-am agatat mintea de gesturi din jurul meu pentru a trece timpul mai usor. Imi place Stefan Banica Jr, dar in momentul acela nu eram in stare sa-mi amintesc nici un titlu de melodie cantata de el 🙂 Festivalul Sinaia Forever este un eveniment reusit am fost la multe editii, acum poate sa cante oricine ca nu merg sa inghet seara pe acolo…intr-un an a venit Sandra si atunci daca stiam ca vine chiar mergeam. Anul acesta am mers fara sa vreau dar nu s-a prins nimic de mine :)) Mie imi place sa studiez gesturile dar si felul de a fi al oamenilor. Uneori rad de nu mai pot :), alteori e trist. Stii, e foarte interesant sa privesti un om dincolo de gesturile pe care le face 🙂

3. Gaby spune:

100 km pe munte in 3 zile…Asta da performanta. Si cu ciupercile acelea mi-ai facut pofta. Mi-am adus aminte cand impreuna cu tatal meu mergeam prin padure la cules de ciuperci, si pe urma facea ciuperci prajite. Cei mai gustosi erau rosiorii. Ce vremuri….

Apreciază

1. Salut Gaby! Este o mica performanta, am mai si alergat 🙂 Eu nu sunt un mare amator de ciuperci, imi place sa le culeg pentru bucuria unui prieten :)) Stiu insa sa fac o tocanita destul de reusita. Cat despre rosiori nu prea au iesit din cauza ca nu a plouat.
      Vremuri au fost si vor mai veni…trebuie sa ne dorim asta 🙂

4. Theodor spune:

Fabuloase poze…singurul lucru’ pe care as dori sa-l schimb este mizeria si pe cei care fac asta!(in afara de bani :)):)))}
    Ma intreb ce este asa de greu sa strangi intr-o sacosa si sa-l duci la cosul de gunoi….ca doar nu-i oblig sa mai si recicleze….
    Eu stau la etajul 1 si in fata am un fel de terasa(acopersiul magazinelor) si vecinii, de la 2 pana la 10, arunca tot felul de lucruri…tigari,pachete de tigari,carti,haine,ambalaje etc
    Ma intreb cat de nesimtit sa fi incat sa ai cosul de gunoi la cativa pasi si tu sa arunci pe geam!?!?!
    Bine….presupunem ca au cos de gunoi!

Apreciază

1. Lenea, lipsa de educatie, daca omul este invatat sa fie doar smecher, iti dai seama ca are capul plin de prostii si nu mai se vad lucrurile normale