Inceput de an…Statistici de blog si Manastirea Inaltarea Domnului

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

About 55,000 tourists visit Liechtenstein every year. This blog was viewed about 200,000 times in 2012. If it were Liechtenstein, it would take about 4 years for that many people to see it. Your blog had more visits than a small country in Europe!

How did they find you?

The top referring sites in 2012 were: 36ohk6dgmcd1n-c.c.yom.mail.yahoo.net, facebook.com, unbolovan.com, maraton.info.ro, fosile.wordpress.com

That’s 93 countries in all! Cei mai mulţi vizitatori au venit din Romania. The United States & MD were not far behind.

Who were they?

Your most commented on post in 2012 was Bucegii desi albi sunt in doliu…a murit parintele Ioanichie de la Schitul Sf. Ana

These were your 5 most active commenters:

• 1 Mariana 216 comments
  • 2 criscar 190 comments
  • 3 criscar50 167 comments
  • 4 Mihaela C.P. 143 comments
  • 5 un.bolovan 141 comments

Cam acestea sunt mare parte din concluziile trase de WordPress! Multumesc tuturor!

Mai departe… 🙂

Pe 30.12. am fost la Manastirea Sinaia, la slujba de dimineata…era ultima duminica.

Pe 31.12. am plecat cu prietenii pe la Cota 1400 si Cota 2000, o plimbare scurta de sfarsit de an. De Revelion acasa, cu prieteni si rude, familia…pana la urma noroc ca aveam solutii alternative ca nu mi-ar fi placut. Era o tiganie pe la televizor cu emisiunile de Revelion, ceva cum nu am vazut. Balciuri cu manelisti si tot felul de „vedete”…pare ca ne prostim pe zi ce trece. Nu iesim din tipare negative…

d

1Si camuflare naturala pentru un amic

cCabana Valea cu Brazi vazuta din telescaunul Cota 1400-Cota 2000

2 La Cota 2000, foto Prison Break

b

3Eu, pe acolo 🙂

aMuntii Baiului, adusi mai aproape

gPartia Drumul de Vara

5Inapoi la Cota 1400, dupa ce am stat putin si pe la restaurantul de la Cota 2000

e

fTarife  skipass la instalatiile Teleferic Prahova

Nici sa dam tot felul de rachete si artificii nu am iesit…adica eu nu am iesit. Mi se parea stupid sa casc gura si ochii la cer… Hai, un an, doi, zece, sa iesim sa ne holbam la cer si artificii, apoi devine si plictisitor si fara sens. La stanga o bubuitura mare, o explozie de stele la dreapta, tot asa vreo 20 minute. Aceeasi poezie an de an, dar gata, anul acesta nu m-a interesat. In schimb, nu mi-a tacut gura nici noaptea, nici ziua…acum mai spre seara, au plecat toti de la mine, am ras cat pentru tot anul… :))

Nu a mai avut cine sa plece pe Bucegi, la manastirea Pestera. Totusi am plecat cu trenul de 7:12 la Sinaia si de acolo spre Manastirea Inaltarea Domnulu. Din Sinaia, din centru, pana la aceasta manastire sunt cam 10 km. Trenul a intarziat vreo 20 minute, cand a venit i-am dat niste emotii lui Matrix spunandu-i controlorului ca noi nu-l cunoasteam, i-am dat doar biletele noastre nu si pe al lui. Altcineva turna gaz pe foc ca l-am gasit in tren…cat era Nasul de serios, l-a bufnit rasul si pe el. Pana la usa manastirii am tot sporovait…cateva ore (doua!) inauntru ne-am abtinut…dupa care la intoarcere am recuperat.

7Pe DN 71, Sinaia-Targoviste, cred ca pe 10 km nu am fost depasiti de 15 masini 🙂 Nu circula nimeni, doar noi 🙂

9Si rasaritul prin padure

10Brazi, fara crengi…in ajun de Sarbatori, tiganii se urca si incep sa taie cracile, de sus in jos, pentru comercializare. Si brazii raman asa…dezbracati! Acum trebuie sa intrebe cineva: „Dar nu-i prinde nimeni?”. Si raspunsul: „Nu, nu are cine sa prinda asemenea pisici salbatice!”.

11Accesul pe DJ 713 ce trece pe la Cuibul Dorului este interzis

12Noi am vazut totusi cateva masini, nu stiu pana unde au ajuns

15La Cota 1000, limita dintre judetele Prahova si Dambovita

16Am ajuns, in doua ore din Sinaia, la drumul ce duce la manastire

18Manastirea Inaltarea Domnului

19La intoarcere, slujba s-a terminat pe la 11:45… cineva intinsese la intrare pe DJ 713, o sfoara cu  niste afise „cabana inchisa” si „drum inzapezit”.

Mi-a placut slujba, desi nu era staretul Melchisedec, ne-a dezlegat preotul de diverse, in genunchi toata lumea…cand am ajuns noi eram 10 persoane prin toata biserica. Pana la 11:30 biserica s-a umplut. Bine, in biserica, eu am niste concluzii personale inradacinate puternic :)) bunaoara, eu cred ca atunci cand incepi sa casti in timpul slujbei…ies duhurile rele din tine sau ca atunci cand se citesc rugaciunile de dezlegare a pacatelor, preotul atinge primul om de langa el, iar ceilalti pun mainile unii pe altii, in mintea mea acest lucru insemnand ca Duhul Sfant intra prin preot in ceilalti oameni. Acum asta este, fiecare interpreteaza cum i se pare, cum stie, cum a observat. Si mai cred ca de aceea trebuie sa mergi la biserica pentru ca numai acolo unde se roaga mai multi, apare si forta divina, care te curateste, indeparteaza raul.

Ca si la manastirea Sinaia, am iesit repede de la slujba, barbatii sunt miruiti primii, fain 🙂 Si cum de regula in orice biserica, nr. femeilor este cel putin dublu decat al barbatilor, dureaza foarte putin, noi asteptam cam doua minute. La circa o ora, de la intrarea noastra in biserica, un calugar ne-a inmanat niste iconite. La toti le-a dat cu Maica Domnului si Pruncul, mie mi-a dat una cu Inaltarea 🙂 Cine stie de ce a considerat astfel 🙂

Au impartasit si un copil…noroc ca eu nu ma impartasesc, am asa o atitudine de respingere a tot ceea ce este alcool. Dau noroc cu sampanie, la unele evenimente, dar ma salveaza Matrix sau vreun alt prieten, nu beau eu. Altii pot sa bea cat vor ei, nu ma deranjeaza, fiecare face ce vrea…nici de must nu ma ating daramite de ceea ce este cu alcool. De fapt, majoritatea celor care facem ture lungi pe munte suntem anti-alcool. Este degradant, adica eu m-as simti astfel, sa mirosi a alcool sau sa fii beat 🙂 Indiferent de ocazie, eu personal nu cred ca exista o justificare normala pentru consumul de alcool, ca este cu moderatie sau fara!

20Un exemplu de prostie omeneasca. Cineva a taiat un brad destul de gros si de inalt, doar cu toporul. Motivatia? Poate varful bradului ca sa-l faca pom de Craciun sau cetina. Cat de idiot sa fii si cat tupeu sau prostie sa ai, ca sa faci asa ceva la drumul mare? A taiat cred ca o ora la acel copac. Doar ca, bradul a ramas prins de alti copaci. Bine ca nu a cazut pe sosea. Probabil taia un timp, dupa care fugea in padure cand trecea cate o masina 🙂

21Prin centrul Sinaiei…biserica Sf. Ilie

22In Busteni, orasul de sub Jepi si Caraiman…adica acasa.

In ceea ce priveste blogul, imediat la trecerea dintre ani, doua persoane, una din Sinaia si cealalta din Ploiesti au intrat aici. Tastand „buceginatura” si „buceginatura2000”. Nu stiu cine sunt dar le multumesc foarte mult!

27 răspunsuri

1. Adrian 🙂 La multi ani! Si la cat mai multe trasee, cum iti spuneam si azi, in curand si cu Rares 🙂 Sa fiti toti sanatosi si sa aveti noroc 🙂 Foarte frumoasa plimbarea ta 🙂

Apreciază

• Bolovanule 🙂 Sa fii si tu sanatos…iar urarea la trasee ti-o fac si eu tie, vezi ca mai avem treaba prin Bucegi, numarat bolovani…din acestea 🙂 Multumesc! Iar plimbarea…reusita, exceptand orele diminetii cand era foarte frig prin padure 🙂

• Daca de pe 1 ai inceput cu multumesc…. e clar… 😛 Intotdeauna o sa mai avem multa treaba prin Bucegi 🙂 🙂 🙂 si dupa cum ai inceput anul, tu si mai multa pe la cofetaria din Sinaia 😛 Remember, de juma de an, la multumesc se aduna NU SE MAI SCAD 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Bine, asa o sa fie! Un bolovan cam nebun 🙂 😛

• Da, uite iar nu mi-am dat seama :)…chiar am fost moderat cu toate, de aceste sarbatori. Mi s-a parut banal asa totul 🙂 Cred ca m-am plictisit, de aceea…mai vedem ce mai facem si in acest an pe munte. Anul acesta facem alta operatie matematica :)) iar Bolovanii au mai multe trasaturi :))

Apreciază

2. La multi ani! Un an nou cat mai bun si sa ne bucuri in continure cu postari noi

3. LA MULTI ANI GABRIELEX! 😀

4. Aia cu sfoara intinsa la intrarea pe Dj713 e prosteala in fata, probabil ca erau persoane importante la cabana care chefuiau si nu doreau sa fie deranjate; oricum e total ilegal sa interzica accesul pana in Cuibul Dorului intrucat acea portiune nu e periculoasa, iar semnul pe care l-ai pozat era initial dupa cabana, nu inainte.

Bradul ala taiat aiurea o sa cada pe masini, la primul vant sau chiar inainte.

Apreciază

• Cred ca ai dreptate…cabana este a tatalui lui Sebastian Ghita. Ar fi fost imposibil sa nu isi fi deszapezit el drumul. Normal ca este ilegal…dar pe aici prin Bucegi si Valea Prahovei, legea este interpretabila. Depinde cine o aplica si cui i se aplica. Ai dreptate, semnul cu drumul inchis a fost intotdeauna langa cabana Cuibul Dorului si nu la intersectia din imagine. Stai linistit, ca nu preocupa pe nimeni.

• Ai dreptate, semnul cu drumul inchis a fost intotdeauna langa cabana Cuibul Dorului si nu la intersectia din imagine.

O sa-l mute ei acum dupa revelion, mai au totusi nevoie de clienti.

Apreciază

• Cu siguranta il vor muta…este de prost gust aceasta metoda de a tine inchis drumul.”Ospitalitate romaneasca”, de fapt este tipic pentru Ghita Petre, cabanierul 🙂 Societatea lui, Alpedor parca se cheama, mai are si cabana Miorita de langa Cota 2000. Si acolo la fel, nu prea vine nimeni, nu le are cu turismul…

5. La mulți ani! Un an frumos și însorit să-ți fie, să te bucuri de viață împreună cu toți ai tăi…mari și mici 🙂
    Cu drag…

Apreciază

6. La multi ani Temerarule !
    La cat mai multe iesiri prin muntii tai!
    Insorita sa-ti fie calea si cararea !

Apreciază

7. Am privit imaginea cu acea „camuflare naturală pentru un amic”. La început nu am înţeles, apoi am văzut cele două umbre şi totul a devenit mai clar. Asta mi-a amintit de ceva asemănător ce citisem mai demult şi care m-a făcut să mă mir de neglijenţa unora din nişte cercuri „înalte” :

Nu comentez şi nu judec.

Despre mersul şi participarea la slujba ce se ţine în biserică, se spune că „rugăciunea laolaltă a mai multora este ca focul în grămada de cărbuni, se aprind unul de la altul, se aprinde chiar şi butucul neuscat”.

Este un nou început, de nou an. Mereu ne propunem, la fiecare început de an, să fim mai buni, în toate cele, mai frumoşi la suflet, mai capabili, mai entuziaşti, mai mobilizaţi. Important este să nu uităm pe parcurs, să nu ne fure prea tare… peisajul…

Îmi spun : „Inspiră ! Şi ia-o de la capăt…, de la un alt capăt…”

Aşa că, LA MULŢI ANI!, 2013 să fie un an foarte bun, cu sănătate, împliniri şi multe victorii, pe toate planurile !

Apreciază

• Pai, de obicei nu prea las chipurile prietenilor, amicilor, pe blog. Nici nu l-am intrebat daca il las sau nu 🙂 Ca purta Patriarhul un ceas de 30.000 de dolari, ce sa mai spun, asa s-a simtit el mai evlavios 🙂 Tinea la acel ceas 🙂
      Unii oameni ai Bisericii fac greseli mari si prin acestea indeparteaza potentialii credinciosi. Pe la televizor cat si in viata reala vedem preoti care mai repede se preocupa de cele lumesti decat de cele sfinte.
      Cu participarea la slujbe…unii stau in fata sa-i vada preotul, altii vin la sfarsit ca sa fie miruiti, unii intra lasa un acatist sau pupa icoane si apoi pleaca… Oamenilor li se spune sa mai treaca pe la Sfanta Biserica ca este bine, de ce este bine si alte detalii care sa aiba corespondent in viata lor reala nu prea li se explica.
      Credinta in Dumnezeu, la noi la ortodocsi, este de multe ori ceva superficial. La alegeri, preotul le sugereaza cu cine sa voteze, alteori se afiseaza in poze cu diversi candidati, pare o joaca sau o afacere treaba cu religia, credinta. De aici si faptul ca multora Biblia li se pare o simpla poveste, ceva imaginar.
      Este frumos indemnul tau, depinde insa si la ce peisaj privim :)…ideea este ca daca incepem un lucru, sa-l facem si bine.
      La Multi Ani, Mariana! Multumesc pentru ganduri. Acest an sa fie si pentru tine, unul in care orice iti vei propune sa reuseasca 🙂 Da, orice iti vei propune… 🙂

Apreciază

8. 2013 ! Un alt început, pe care -l doresc să fie de bun augur !
    In noaptea dintre ani se pun dorinţe.Nici eu nu am făcut excepţie. Fără să vreau, primul gând a fost ca timpul să fie mai generos cu fiecare, într-atât încât să reuşim să putem comunica zilnic cu fiecare dintre oamenii pe care-i apreciem. In felul acesta aş putea trece în fiecare zi pe aici, să las câte un buchet din cele mai frumoase flori
    desprinse din gândul meu.
    La mulţi ani Adi şi vrerile tale să se împlinească!

Apreciază

• Sa fie de bun augur pentru toti aceia care gandesc normal si care vor lucruri bune, durabile. Frumoasa dorinta dv, va multumesc. Ce bine ar fi ca in fiecare zi sa trecem pe la toti cei dragi. Dv. sa treceti doar cand se poate, este de ajuns. La multi ani, d-na Aura…sa va aduca acest an numai bucurii 🙂

9. M-am uitat cu mai mare atenţie la panourile acelea cu ACCESUL INTERZIS şi mă miră câtă superficialitate poate să existe. La început nu am înţeles deloc. Pe panoul mare scrie că accesul este interzis pe DJ713 în perioada 15.11.2011-15.06.2013, adică 1 an şi 7 luni ! Apoi, m-am luminat. Înseamnă că panoul a fost montat în toamna lui 2011 şi era trecută iniţial perioada 15.11.2011-15.06.2012. A venit toamna lui 2012 şi s-a schimbat doar cifra 2 de la 2012, cu cifra 3. Corect era să se schimbe şi ultima cifră 1 de la 2011, cu 2, şi să rezulte perioada 15.11.2012-15.06.2013 ca perioadă de acces interzis, dar probabil a fost foarte greu.
    La fel şi cu panoul mic, cel pe fond galben, şi culmea, aici este trecută o altă perioadă, 15.11.2011-10.04.2013, asta aşa, ca să nu mai înţelegi nimic.

Apreciază

• Au montat niste table, unele trebuiau in acel loc, altele mai sus, langa cabana Cuibul Dorului. Nu au stiut ce sa faca. De aceea, eu am spus intotdeauna, ca prioritar nu este sa se faca ceva pentru cetateni, turisti, prin Bucegi, ci insusirea unor sume de bani…Exista un panou bun, la cabana, dar probabil l-au dus la fier vechi 🙂

10. Legat de statistica blogului pe 2012, vreau să-l felicit pe Domnul Crişan pentru titlul de Cel mai activ comentator din 2012 de pe acest blog, având 357 (!) de comentarii scrise aici, şi, de asemenea, pentru că tot de pe acest blog am aflat că mâine este ziua Dumnealui, îi spun La mulţi ani! şi multă sănătate.

11. Minunat inceput de an! Multumesc mult celor ce s-au gandit la mine si le urez si eu (cu intarziere,abia de azi,6 ian,avand din nou acces la net si ratand… startul!):MULTI ANI CU SANATATE SI IMPLINIREA TUTUROR DORINTELOR!