Defilarea vacilor de la Piatra Arsa… si alte imagini din Parcul Natural Bucegi

Azi am surprins prin Parcul Natural Bucegi o cireada de vaci… circa 7 minute am filmat-o si nu se mai termina 🙂

Ce mai, o defilare superba, este frumos sa vezi atatea animale.

1Fugise din cuib si ratacea de colo-colo

Si am vazut ceva 🙂 Un fluture de noapte ce rar zboara ziua si pe care nu am reusit niciodata sa-l pozez:

8Pe acolo era, asa ca de-a dreptul dupa el

9L-am urmarit o vreme cum zbura apoi i-am facut alte poze, ca m-am dus dupa el, vreo 20 in total, sa fie… eu merg pe principiul „nu ajunge pana nu ramane”

13O placere sa te uiti dupa animale cu un binoclu prin astfel de locuri…

Maine cred ca am un subiect de dezbatut, ma mai gandesc insa, ca este destul de… ciudat! 🙂

7 răspunsuri

1. Si noi am fost ieri pe munte,am lasat masinile in „parcarea” de langa Piatra Arsa(m-am mirat cate masini si cati oameni cu rucsacei o luau spre platou),si am luat-o in jos pe Cocora spre Pestera si am urcat tot pe Cocora dar pe alt drum,nu pe poteca marcata.Ne-am bucurat ca vremea a fost numai buna,fara soare arzator si fara ploaie desi a fost nor(nah,ca a ieist cu rima) si de multeee flori,cred ca n-am vazut asa in nici un an.

Apreciază

• Am vazut de la distanta ca erau masini la bariera de la capatul lui DJ 713. Ma bucur 🙂 Toata lumea sa mearga pe jos de acolo, daca se ajungea cu masina pana la Babele era destul de trist… peste inca vreo 3 ani ar fi facut sosea pana la Omu. O mare binecuvantare pentru muntii Romaniei si criza asta, altfel, cu siguranta Bucegii ar fi aratat diferit in prezent. DJ 713 nu a fost gandit ca un drum turistic, a fost doar o gaselnita, un mijloc de a directiona banii spre alte buzunare… accesibilizandu-se cu aceasta ocazie si o seama de proprietati private. Eu trag nadejde ca autorii acestei hotii vor fi trasi la raspundere intr-o zi. La bariera unde se lasa masinile, mai este necesar un panou, pe care sa scrie cati kilometri sunt si cat timp se face pana la Babele.
      Da, vremea a fost buna, vantul sufla insa destul de puternic, iar cu florile, acelasi gand l-am avut si eu acum circa 2 saptamani… parca sunt mai multe decat in anii precedenti. Si traseul pe muntele Cocora este foarte frumos 🙂 nu-ti mai vine sa pleci de pe pajistile acelea, in plus, Valea Ialomitei se vede pana la lacul Bolboci. Foarte multe flori, un adevarat covor natural, am vazut insa nu departe de Cascada Doamnei, anul trecut in primavara. In acest an nu am mai ajuns pe acolo.
      De la Pestera ati urcat pe un fost drum de exploatare adancit si surpat de la ploi, care dupa o bucla larga intersecteaza traseul. Si eu urc deseori pe acolo, evitand padurea de molid prin care nu vezi nimic… pe cand pe acel drum te bucuri de peisaj. Multumesc pentru comentariu si felicitari pentru traseul realizat 🙂

Apreciază

2. Reblogged this on .

3. Să fie un sturz de vâsc (Turdus viscivorus) în prima poză? Frumoasă pasăre, o întâlnesc și eu prin pădurea de stejar.