Ziua lacului Bolboci, Crossul Bolbocilor si Padina fest a treia zi

Cine a fost ieri in Parcul Natural Bucegi stie ce a fost…nebunie in toata regula, mii de masini si oameni, aglomeratie ca pe arterele principale ale Bucurestilor, circulatie bara la bara, nori de praf, concerte, mese la iarba verde, toate poienile Vaii Ialomitei ocupate…

Nu am vazut niciodata asa ceva in Bucegi, a fost o zi cum nu s-a mai vazut, orice predictie ar fi fost eronata, nimeni nu isi inchipuia ca vor veni atatea persoane. Organizatorii Padina Fest asteptau cam 2000 de oameni la acel festival. Intrucat a fost si ziua lacului Bolboci a venit lume multa…la aprecierea mea, cel putin 7000 de oameni au fost ieri in Valea Ialomitei, dintre care cateva mii au venit pe DJ 713 recent asfaltat Sinaia-Saua Dichiului.

In fata cabanei Bolboci

Ansamblu folcloric pe scena de langa lacul Bolboci

Inainte de startul la Crossul Bolbocilor

Crosul…o alergare de cam 8 km, punctul maxim a fost platoul Podu cu Florile, am iesit si eu in primii 10, la vreo 5 minute distanta de primul sosit, adica sportivul din imagine ce conduce „plutonul”…progresez usor-usor :)))

Trafic infernal pe drumul din Valea Ialomitei

Corturi si masini cat vezi cu ochii

Doar un aspect de la Padina Fest…intr-o fotografie nu se putea cuprinde totul

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

1. Radu Milea spune:

salut.eu sunt sportivul din imagine.traseul a fost un pic mai lung, cam 9 km..daca mai ai poze de la concurs mi-ar face placere sa le vad si eu!multumesc

Apreciază

1. Salut Radu…ai fugit cam repede :))) Din pacate de data asta am zis sa nu mai fac poze in timpul concursului ca era prea scurt traseul…si i-am dat aparatul unui prieten, o sa mai caut si daca mai sunt ti le trimit pe mail. Numai bine!

2. Moaaaama ce-i acolo!
    Eu m-am multumit cu o gutaneala scurta, duminca seara, dupa ce au coborat toti. Eram eu si o veverita, si linistea muntilor!
    p.s. gutaneala…adica am urcat in Poiana Gutanu, nu l-am ascultat pe guta! 🙂

Apreciază

1. Da, eu mi-am dat seama ca ai urcat in Gutanu, dar multi poate credeau ca asculti Guta…buna precizarea :))) Ai vazut ce a fost…a fugit de pe o raza de nu stiu cati kilometri orice element faunistic…

3. Aliosa spune:

@ Adrian,
    Bună ziua !
    Frumoase imagini !
    Si totusi, in plină criză si cu-n viitor nu tocmai roz, ROMÂNUL SE DISTREAZĂ !
    Pe 6 aug am vizitat stadionul ARENA NAȚIONALĂ si nici mie nu-mi venea să cred :au fost peste 100.000 de suflete !
    Cu prietenie,
    Alioșa.

Apreciază

1. Va salut…am trecut ieri la cativa kilometri de Turnu :)))

4. Ursu' Brun spune:

O mare buleala, marea aia de masini. Eu credem ca lumea merge pe munte cu ruscacul in spate, nu la offroad. Daca asa vor fi si viitoare editii, as prefera sa nu se mai tina. Dar ce sa-i faci daca s-a asfaltat DJ pana pe Dichiu, tare mi-e ca o sa vedem si mai multe masini, si mai mare aglomeratie. Nu o sa mai simti nici un aer de munte, numai esapament, miros de gratat si manele. Halal turism.

Apreciază

1. Salut Ursule 🙂 ma bucur sa te revad…intotdeauna drumul spre iad este pavat cu intentii bune. Autorii, vorbesc de personajele ce stau mai in umbra, nu li se pare important ca in loc de aer curat inspiri praful ridicat de masini. Ei si-au atins scopul: cheltuirea banilor publici prin asfaltarea lui DJ 713, restul adica, placa cu turismul, dezvoltare, strategii, sunt doar minciuni ce trebuie sa ia fata neavizatilor si sa le abata atentia de la rationamente logice. In Bucegi se introduce un nou concept, spui ce nu trebuie atunci esti nebun….”Tara te vrea prost” cu alte cuvinte. Initiatorii unor proiecte in Bucegi nu au suficienta experienta in intelegerea termenului de turism, fac experimente pe bani publici distrugand patrimoniul natural al tarii. Ceea ce vezi in Bucegi este masura culturii initiatorilor, cu lucruri bune si mai putine bune.