PE MUNTELE ZANOAGA…LA PODU CU FLORILE

Zilele acestea nu am prea avut timp sa mai scriu ceva…

Am avut destule de facut si apoi am intrat intr-un proiect mare, si este de lucru.

De exemplu, astazi peste 9 ore…

Totusi in saptamana ce se incheie am facut si niste drumetii prin Bucegi, asa ca postez cateva poze, de pe un traseu superb.

Am plecat din Busteni-Sinaia spre Cota 2000 la 6 dimineata, am coborat in Valea Dorului si apoi am traversat Platoul coborand la cabana Bolboci.

Tinta traseului a fost Podu cu Florile de pe Zanoaga, locul de unde s-a extras piatra pentru barajul de la Bolboci.

Cum a plecat ideea acestui traseu?

Intr-o duminica eram la Cota 2000 si cum ma uitam eu asa…vad in departare muntele Zanoaga…nu are rost sa intru in detalii, cert este ca am stabilit cu niste prieteni sa mergem pana acolo.

In cele din urma, am si plecat…peste cateva zile, nu atunci pe loc 🙂

Ca varianta de intoarcere a ramas drumul prin Saua Dichiului. Evident pe jos ca altfel nu mai era traseu montan. Zis si facut!

IN VALEA DORULUI

LUCRAU „HAIDUCII BUCEGILOR”…

SPRE VALEA IALOMITEI…MUNTELE ACELA MAI „DESCOPERIT” ERA TINTA NOASTRA

SI ULTIMELE MINUTE PANA LA VARF, DUPA CE TRECUSEM DE LACUL BOLBOCI

SI ACESTA ESTE PODU CU FLORILE…DE FAPT ERA UN POD AL FLORILOR PANA AU INCEPUT SA IA PIATRA PENTRU BARAJ ACUM PESTE 25 DE ANI.

JOS, LACUL BOLBOCI SI CABANA ZANOAGA…NOI AM VENIT UNDEVA DE DUPA MUNTII DIN FATA…IN DOAR 6 ORE

PANA LA VF. OMU SE VEDE…

Am facut destule poze pe tot traseul, ca nu am plecat doar asa sa ne aflam in treaba. Sa mai vedem ce fac unii, altii, pe ascuns sau pe fata, ca sa stie toata lumea.

Daca este de bine, bravo lor, daca este de rau…e de rau…

Interesant cum a scapat platoul acesta Podu cu Florile de ochii celor din Consiliul Judetean Dambovita.

Mai cunoastem si noi din culisele unor afaceri, de ce se face o cabana in alta parte si nu in acel loc, pe Podu cu Florile…

Ne-am intors la Bolboci dupa ce am avut intentia sa coboram pe alt traseu…de-a dreptul, in Cheile Zanoagei 🙂 Am avut niste argumente clare ca sa nu facem rapel prin prapastii.

Am trecut si pe langa cabana Zanoaga, au oamenii aceia pe acolo o „turma” de caini…asta da aspect turistic.

Apoi am urcat in Saua Dichiului si de acolo am coborat spre Sinaia. Pe la ora 17 eram in oras.

Mai ramane sa scriu pe aici cine si ce mai facea prin Bucegi…

De asemenea, daca azi nu aveam treaba urcam pe Valea Cerbului la Omu si apoi pe toata ramura vestica a Bucegilor sa coboram la Cantonul Bratei….ramane pe data viitoare.

Si daca nu se strica vremea mai este in plan o alergare din Busteni la Brasov pe sosea, vreo 40 de km si o drumetie pe biciclete prin zona Branului…

Iar acesta chiar a fost un traseu interesant.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

1. gabriel spune:

puteai sa pui macar o fotografie cu tine in ascensiune

Apreciază

1. Drumul a fost destul de usor, Gabriel, nu m-am gandit cand am scris sa pun si o astfel de poza. Daca mergi si ai noroc de o zi buna, nu trebuie sa ratezi panorama de 360 grade ce se ti se infatiseaza de pe Podu cu Florile, cam 45 minute, cel mult o ora distanta de cabana Bolboci.