Cum au aratat Bucegii si cum arata dupa cateva zile…primul act al iernii 2011-2012

Ploile indelung asteptate -de unii, nu de mine- au adus la noi in Bucegi zapada…mai sus de 1200-1300m altitudine.

Pe la televizor deja prostia a inflorit…trafic greu in Valea Prahovei, bara la bara, si aici nu a cazut un fulg de zapada. Ca sa nu mai vorbim de „stratul de aproape un metru de pe Platou si de avalansele care putin mai au si matura totul in cale” :)))

Deci zapada pe munte este, dar pe la 30-40 cm cel mult…ideea ar fi ca sunt zone periculoase acum prin Bucegi…dar fiecare da o stire cum i se pare ca suna mai bine.

Asa era dinainte sa vina spre seara..iarna

A doua zi dimineata…iarna se „instapanise” pe cea mai mare parte a Bucegilor

Inca ningea…

A treia zi am inceput sa vedem mai bine, plafonul s-a mai ridicat

Comparativ cu ziua precedenta, mantia alba s-a retras mai spre inaltimi

A patra zi, adica astazi, asa arata Bucegii…Caraimanul si o parte din Jepii Mici+Claia Mare, mai jos si Jepii Mari

16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

1. oanaclara spune:

Frumosi in orice anotimp. 🙂

Apreciază

2. Partea legata de circulatie a fost justificata in zona noastra, Pasul Rucar-Bran a fost aproape blocat sambata noaptea. Eu la ora 3 dimineata am scos masina la sosea, si pana am asezat-o am facut putin patinaj artistic. Zapada era plina de apa, si se transforma in gheata sub roti.
    In timpul noptii probabil a fost mai dificil prin Predeal, insa dimineata totul a fost bine. La ora 8 cand am plecat la munca, pe sosea mai era urme de polei in zonele umbroase, dar se circula bine, cu conditia sa nu mergi prea aproape de marginea din dreapta 🙂
    De aici se vede foarte frumos creasta craiului pe un fundal de cer senin. Nu am camera cu mine sa-i trag cateva poze, si oricum ar fi iesit un crai fragmentat de o multime de cabluri electrice si stalpi…

Apreciază

1. Normal, la voi a fost zapada, tu mi-ai spus chiar in acea zi, dar la cultura stiristilor Valea Prahovei este totuna cu zona Bran. Spre Predeal a fost dificil cum se vine dinspre Rasnov. Poate maine, si scoti cablurile din poza :)))

3. Aliosa spune:

@ Adrian,
    Oricum ar arăta BUCEGII
    În vară sau în toamnă
    De îi străbați conform legii
    Din primăvară până-n iarnă
    Cu dragoste precum ciobanii
    Pentru-a lor oi de la stână
    Cu toții vom avea doar privilegii
    Și parte de o drumeție bună .
    Toamna nu-i ca iarna,
    Vara nu-i ca primăvara
    Muntele-nverzește
    Și-apoi se albește.
    Frumoase ca deobicei toate imaginile .
    O zi bună !
    Alioșa.

1. Multumim pentru versurile dv! 🙂

4. fosile spune:

Mi se face pielea de gaina de cite ori vad pozele tale cu muntii,ce par facute de la geam.
    Pe cele fara zapada,ca nu-mi place iarna.
    E drept,este o anumita frumusete,dar vazuta din fata semineului…

Apreciază

1. De la geam sunt si facute, adica prin el 🙂 Pe mine cel mai mult ma enerveaza ca iarna vine repede si pleaca greu…

5. criscar spune:

De acord cu Oana Clara;Bucegii sunt frumosi in orice anotimp,pe orice vreme si foarte fotogenici.Daca pozele sunt facute de la fereastra,inseamna ca stai in P-na Tapului? Multumiri ca de fiecare data cand, prin pozele tale, ne tii in priza pe cei care ajungem mai rar pe acolo,contribui la fidelizarea noastra(nu ca ar fi nevoie!)Ce privilegiu:sa fie suficient sa tragi perdeaua si sa ti se infatiseze Majestatea Sa!

Apreciază

1. Da asa este, din ce stiu eu Poiana Tapului este unul sau chiar cel mai mare cartier al Busteniului 🙂 Pai trebuie sa stie „lumea” ce mai fac Bucegii :))) De mic, am stat la poalele acestor munti, i-am privit de mii de ori…dimineata, zi de zi, asta fac, i privesc apoi celelalte..Vad ca ati reusit cu Gravatarul 🙂 Ma bucur!

6. criscar spune:

Imi pare rau ca trebuie s-o spun:intr-un asemenea blog ar trebui intrat ca-ntr-un covor de flori,in varful picioarelor scaldate-n roua diminetii si cu sufletul deschis si curat,ca-n biserica.Prin interventia sa „in cisme” D-ul zis Megalit tinde sa devina mini,dar mini de tot! Nu voi raspunde la o eventula replica,nu cred ca e locul potrivit pentru polemici.Inca odata,o fac cu parere de rau!

Apreciază

1. Stati linistit ca el sunt destui pe aici prin zona. Maine o sa uite ce a spus, injura putin si apoi cand se gandeste mai bine o sa isi vada de treaba. Trebuie raspuns „nebunului” dupa „nebunia” lui ca sa inteleaga ceva, nu la fel ca el. Daca nu are altceva mai bun de facut :))) Stiti, cand nu faci nimic, ti se pare ca nimeni nu face ceva…

7. criscar spune:

Sper sa-si dea seama,la trezire,ca teritoriul asta are o alta destinatie.S-a facut tarziu si m-asteapta o zi lunga.Noapte buna!

Apreciază

1. Este vreun politician local cu ceva experienta care deocamdata nu stie in ce tabara sa se bage, oportunist.

8. criscar spune:

Am inteles,dar n-as fi vrut sa fie lucrurile amestecate;muntele sa ramana un domeniu al puritatii,dar din pacate se pare ca nu e posibil.Poate idealismul meu e de vina,insa trebuie sa mai credem in ceva pe lumea asta tot mai stramba!

Apreciază

1. Raul atat de mult a pervertit Binele incat majoritatea oamenilor nu le mai deosebesc. Noi cei care iubim muntele suntem poate idealisti, dar asta pentru ca suntem undeva cu o treapta mai sus ca altii, nu doar fizic. De cand am realizat blogul, mai este putin si se implinesc doi ani, am vazut sute de comentarii nepotrivite. Indiferent de ce contin comentariile, le respect autorilor dreptul la opinie in limitele normalului…atat cat se poate. Alt comentariu de aceiasi natura ca acelea de mai sus, ale nebunului acesta, nu o sa le mai vedeti, daca mai apar 🙂